On line

Wednesday, September 1, 2010

MOHON MAAF


Aku nak ambil kesempatan di ruang ini untuk memperbetulkan kesalahan yang telah aku tulis dalam ruangan ini baru2 nie... Setelah dimuhasabah dan atas dasar kerendahan hati Aku mohon maaf atas kesalahan yang telah menyinggung hati dan perasan mereka yang berkenaan. Tiaada ayat membela diri atau ape2 alasan.. Aku selepas ini harus lebih2 berhati2 dalam melahirkan ayat2 agar tiada yang terasa.. Juga yang paling penting sekali kalau dengar dari mulut orang jangan terus ditelan.. Kalau x.. beginilah lah jadinya.. Aku seikhlas hati menghulurkan kemaafan agar sudi dimaafakan kerana aku sedar aku adalah insan biasa yang tidak lari dari melakukan sesilapan.

0 comments:

MSJ ANDA

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP