On line

Thursday, June 30, 2011

Alhamdulillah


Ini lah ubat yang menjadi penyebab aku menemui
kesembuhan diabetis yang aku hidapi

Semua nie direkod sebagai bukti kebenaran kate2 ku,,

Klinik Kesihatan Kuala Telemong 29 Jun 2011 Rabu, Nie kali ke empat aku gi klinik untuk mendapatkan bacaan gula dalam darah. Sejak aku kene diabetis aku sebijik pun aku xmakan ubat hospital tu. Aku ikhtiar ubat2 herba.. sehinggalah aku jumpe jamu Habatus Sauda nie. Alhamdulillah.. tengok la sendiri penurunannye. Dari 14.. turun 9.9, turun lagi 7.0.. sekarang 5.7. Tengok jugak tekanan darah.. 110/70. Huhhh.. Alhamdulillah. Terkejut doktor.. dia kate berkesan ubat dia, Tapi aku xbgtaw la aku makan ubat herba nie. Kalau kat sekolah aku, ubat nie amat2 la popular. Sakit gaut, sakit lutut, darah tinggi, kencing manis, sakit belakang, resdung, Harga pun xmahal RM 30 ringgit je sebotol. Kalau beli 10 botol keatas dapat RM25 sebotol. Boleh la kalau nak bisnes pulak. Kalau berminat cal aku hantar pakai bus. no tel aku 0139009128. Jum membantu sambil membisnes..

Read more...

Wednesday, June 29, 2011

Sijil Anugerah

Sekeping Kertas Penuh Makna

Read more...

Sunday, June 26, 2011

Majlis Penyampaian Sijil Anugerah Perkhidmatan Cemerlang


Disampaikan oleh PPD Setiu
En Azmi b Zakaria

Bersama Sijil Anugerah


Bersama Penolong PPD Setiu
Tuan Haji Kifayatu Allah

Isteri ( JU ) Tumpang gembira

Ana turut ingin merakamkan saat gembira depan pentas
Sha xada kerana ke Kelantan bersama
cucunda tercinta..


Read more...

Sunday, June 19, 2011

candat SOTONG..

Perjalanan menuju kelaut dalam..
Laut bergelora..

Huhh.. best bile candat dicapai oleh
"Si Lembut"

Anak2 menunggu di Pengkalan
menanti Rezki yang dibawa pulang




video

Pengalaman yang sukar di cari.. Huhh.. best.
Jum bercandat sambil BERCANDA..

Pengkalan Batin, Seberang Takir Kuala Terengganu,18 JUN 2011 Sabtu. Pagi lagi aku dah bersiap nak ke laut dengan ayah mertua aku ( ayah Ana ). Tetibe je along keluar dari bilik, Faris nak ikut ke laut.. Bawak jee laahh. 3 gernerasi.. menantu aku.. aku, menantu ayah aku..ayah mertua aku.. huhh... payah nah tafsir. Bertolak kul 9 pg.. Mule2 dapat Faris.. Dalam video nie adalah sotong yang kedua.. Lepas 3 jam dibuai gelombang... Faris dah mule mabuk laut..sian pulak.. muntah, mak oii keluo habis isi perut..hehee.
Kali nie xlah berapa banyak dapat.. dekat 10 kilo jee.. ok laa tu Alhamdulullah. Balik terus siang and goreng celup tepung.. waww manis gilerr. Semua resepi sotong dipraktikkan oleh ketige2 chef. Aku jung makan jee.. Utk pengetahuan kaw org sotong akan banyak di Laut Terengganu sekitar bulan 5 ke bulan 7 setiap tahun. Tapi sotong atas darat tuu x kire bulan.. ade sokmoo.. hehe..jangan mara rrrr...


video

Walaupun mabuk laut.. Tapiii...
Tangan masih berfungsi untuk bercandat.. hehe

Read more...

Friday, June 10, 2011

Anak Bersalin...Mak Pun nak Bersalin Jugak...Tapi X cukup Bulan...

KEGUGURAN........

Ke Hospital Sultanah Nur Zahirah
Kuala Terengganu

Semangat dan Peransang sentiasa mengirngi..

Kesabaran... 2 jam berada di Bilik Bedah

Belum ada REZEKI....

HSNZ Kuala Terengganu 7 Jun 2011. Rabu. Semalam Sha ke Klinik Kesihatan Telemong, jumpe doktor dan Sha perlu dibuat D N C. Setelah di scand sha keguguran setelah mengadung 9 minggu. Pagi tu gi hospital tahan wad terus..Hari keesokkannye puasa dari pukul 2 pagi hingga pukul 2.00 petang baru masuk bilik bedah.. Huuhhhh lapo giler sha kate.. Sha kene bius separuh badan.. cucuk ubat bius kat tulang belakang.. Bahaye ttuuu.. lepas tu 6 jam pulak baru normal seperti sedia kala... Sebelum tu hanye kepala dengan tangan je yang boleh gerak.. Esoknye 10 Jun boleh keluar.. Alhamdulillah.. So sekarang nie anak beranak berpantang... hehee..

Read more...

MSJ ANDA

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP