On line

Thursday, June 30, 2011

Alhamdulillah


Ini lah ubat yang menjadi penyebab aku menemui
kesembuhan diabetis yang aku hidapi

Semua nie direkod sebagai bukti kebenaran kate2 ku,,

Klinik Kesihatan Kuala Telemong 29 Jun 2011 Rabu, Nie kali ke empat aku gi klinik untuk mendapatkan bacaan gula dalam darah. Sejak aku kene diabetis aku sebijik pun aku xmakan ubat hospital tu. Aku ikhtiar ubat2 herba.. sehinggalah aku jumpe jamu Habatus Sauda nie. Alhamdulillah.. tengok la sendiri penurunannye. Dari 14.. turun 9.9, turun lagi 7.0.. sekarang 5.7. Tengok jugak tekanan darah.. 110/70. Huhhh.. Alhamdulillah. Terkejut doktor.. dia kate berkesan ubat dia, Tapi aku xbgtaw la aku makan ubat herba nie. Kalau kat sekolah aku, ubat nie amat2 la popular. Sakit gaut, sakit lutut, darah tinggi, kencing manis, sakit belakang, resdung, Harga pun xmahal RM 30 ringgit je sebotol. Kalau beli 10 botol keatas dapat RM25 sebotol. Boleh la kalau nak bisnes pulak. Kalau berminat cal aku hantar pakai bus. no tel aku 0139009128. Jum membantu sambil membisnes..

0 comments:

MSJ ANDA

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP