On line

Wednesday, May 4, 2011

ALONG Masuk Wad BERSALIN

BERKAMPUNG DI HOSPITAL

Bersama Along di wad


Sampai tido2 kediri... menunggu

Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu, 5 April 2011, Selasa. Malam tu aku giliran umh Sha. Selepas makan malam dengan menantu aku dan solat Isyak, sha panggil aku masuk ke bilik along.. Along sakit perut. Nak bersalin dah kut.. dengan pantas aku angkat along masuk kereta bawak gi klinik. Sampai kat klinik misi suh bawak gi Hospital.
Malam tu sampai kul 2 pg baru along dimasukkan ke dewan bersalin untuk rehat. Kata doktor, Along sampai masa nak bersalin tapi baby.. cucu aku lee hehe.. kecik sangat (1kg). So dia terpaksa bg ubat tahan beranak dan bagi ubat untuk mematangkan paru2. Entah laahh.. macam2 pandai manusia nie. Nak beranak boleh kee tahan2. Kalau nak berak kalau ditahan2 jadi penyakit pulak.. Beranak xper kuutt...
Setelah dua hari berkampung kt hospital along dipindahkan pulak ke wad menunggu. Aku dan angkatan perang balik dulu yang tinggal hanyalah komanden (Sha) dan Laksamana perang je ( menantu aku ) in case kalau ade ape2.

0 comments:

MSJ ANDA

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP